The Investor Sentiment - Equity and investments forum for Sri Lankans
Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Dividend Announcement
Yesterday at 5:29 pm by Ethical Trader

» සුරන්ගනීට මාලු ගෙනාවා - FIFA - Russia - 2018
Yesterday at 11:29 am by Ethical Trader

» Enterprise Sri Lanka to give extra credit support for women, disabled soldiers
Sun Jun 24, 2018 8:42 pm by sashimaal

» Quick Checklist for Selecting a Stock
Sat Jun 23, 2018 1:04 pm by spw19721

» HUNA.N0000
Sat Jun 23, 2018 11:42 am by pjrngroup

» Hello and CSE ?
Sat Jun 23, 2018 11:32 am by pjrngroup

» 2018 මැයි මස උද්ධමනය සියයට 2.1 ක් දක්වා ඉහළට
Sat Jun 23, 2018 8:31 am by Ethical Trader

» Laughter the Best Medicine
Fri Jun 22, 2018 8:11 pm by nihal123

» Sri Lanka is recovering, Central Bank threat looms: Bellwether
Fri Jun 22, 2018 10:20 am by The Invisible

» Sri Lanka's new forex law gets IMF thumps up
Fri Jun 22, 2018 10:16 am by The Invisible

» EU slaps tariffs on US as trade war erupts
Fri Jun 22, 2018 10:14 am by The Invisible

» Top monk asks Sri Lanka’s ex-defence chief to return as ‘Hitler’
Fri Jun 22, 2018 10:12 am by The Invisible

» May inflation at 2.1%
Fri Jun 22, 2018 2:06 am by sashimaal

»  මෙරට විශාලම ආයෝජනය වන හම්බන්තොට වරායේ අවසන් ආයෝජන මුදල වරාය අතට බාර දෙයි
Thu Jun 21, 2018 4:59 pm by Ethical Trader

» CCS.N0000 ( Ceylon Cold Stores)
Thu Jun 21, 2018 4:56 pm by Ethical Trader

» HHL.N0000 ( Hemas Holdings PLC)
Thu Jun 21, 2018 4:48 pm by Ethical Trader

» රුපියල තවදුරටත් පාවීමට ඉඩහැරිය යුතුයි - ජාත්‍යන්තර මූල්‍ය අරමුදල
Thu Jun 21, 2018 7:46 am by serene

» රජයේ සුරැකුම්වලින් රුපියල් බිලියන 2.7 ක විදෙස් ආයෝජන සතියක් තුළ දී ඉවතට
Wed Jun 20, 2018 9:11 am by serene

» ඩොලර් බිලියන 10 යි – මහ බැංකුව ඉතිහාසයේ වැඩිම විදේශ විනිමය සංචිතය ගොඩනගයි
Wed Jun 20, 2018 7:23 am by කිත්සිරි ද සිල්වා

» මාස 02 කදී කොටස් වෙළෙඳපොළ සියයට 4 කින් කඩා වැටිලා
Tue Jun 19, 2018 8:31 pm by serene

» කිම් - ට්‍රම්ප් හමුව: දෙරටේ නායකයෝ සාකච්ඡා අරඹති
Sun Jun 17, 2018 10:55 am by Ethical Trader

» DOCK.N0000 (COLOMBO DOCKYARD PLC)
Sat Jun 16, 2018 8:20 am by spw19721

» TPL.N0000 (TALAWAKALE PLANTATIONS )
Thu Jun 14, 2018 7:17 am by lanka

» සපත්තු පෙට්ටියකින් හමු වූ චීන මල් බඳුන පවුම් මිලියන 14 අලෙවි වේ
Wed Jun 13, 2018 12:03 pm by Ethical Trader

» LLUB.N0000 (CHEVRON LUBRICANTS LANKA PLC)
Wed Jun 13, 2018 11:47 am by Ethical Trader

» ලංකාවේ ඉපිද, බ්‍රිතාන්‍යයේ නගරාධිපති පදවියකට පත් වූ කරීමා
Tue Jun 12, 2018 3:19 pm by Ethical Trader

» KGAL.N0000 (Kegalle Plantation PLC)
Tue Jun 12, 2018 2:40 pm by Ethical Trader

» Where in the world is it easiest to get rich?
Tue Jun 12, 2018 7:53 am by CK

» "එළ හරකා - මී හරකා ආර්ථික ප්‍රතිපත්ති" සහ ඩොලරයට සාපේක්ෂව පහළ වැටෙන රුපියල
Sat Jun 09, 2018 11:07 am by Ethical Trader

» Top 20 magnificient eyes from around the world
Fri Jun 08, 2018 11:10 am by Ethical Trader

» ගෝඨාභය නඩු: උපරිමාධිකරණ විනිසුරුවරුන් දෙදෙනෙක් ඉවත්වෙති
Thu Jun 07, 2018 6:16 pm by sashimaal

» මුහුදු පතුලේ තැන්පත් කළ දත්ත ගබඩාව "යථාර්ථයක් විය හැකි විකාර අදහසක්"
Thu Jun 07, 2018 6:00 pm by Ethical Trader

» KFP.N0000(Keels Food Products PLC)
Thu Jun 07, 2018 8:54 am by lanka

» Sri Lanka Port Authority profits up after China takeover of Hambantota
Wed Jun 06, 2018 5:58 pm by Ethical Trader

» Tax hike to trim profits of Sri Lankan life insurers: Fitch
Wed Jun 06, 2018 5:55 pm by Ethical Trader

» Rupee weakens, stocks gain 0.23-pct
Wed Jun 06, 2018 5:54 pm by Ethical Trader

» ශ්‍රී ලංකාවේ 'අධිකරණයට අපහාස කිරීම' ගැන දැන සිටිය යුතු නීති පසුබිම
Tue Jun 05, 2018 6:50 pm by කිත්සිරි ද සිල්වා

» Sri Lanka finance ministry accounts qualified by Auditor General
Tue Jun 05, 2018 1:28 pm by Ethical Trader

» IFC invests US$2.5mn in Sri Lanka's PickMe
Tue Jun 05, 2018 1:22 pm by Ethical Trader

» Sri Lanka state banks most in need capital for Basel III, new risk identified
Tue Jun 05, 2018 1:21 pm by Ethical Trader

» Sri Lanka's ETI Finance able to settle small depositors if liquidated
Tue Jun 05, 2018 12:53 pm by The Invisible

» Oil steady as extra U.S. supply balances strong demand
Mon Jun 04, 2018 3:59 pm by කිත්සිරි ද සිල්වා

» In the Meantime, Within Our Shores !
Mon Jun 04, 2018 3:32 pm by කිත්සිරි ද සිල්වා

» Cartoon of the day...
Mon Jun 04, 2018 11:47 am by nihal123

» SPEN.N0000
Sat Jun 02, 2018 6:19 pm by Ethical Trader

» තායිලන්තයෙන් අභ්‍යවකාශයට යන 'දූරියන්'
Fri Jun 01, 2018 5:18 pm by Ethical Trader

» නාසා අභ්‍යවකාශ යානයක් ප්ලූටෝ මත මීතේන් අයිස් වැටි සොයාගනී
Fri Jun 01, 2018 5:12 pm by Ethical Trader

» ඉන්දියාව ඉදිරියේ ශ්‍රී ලංකාව බලවත් වෙයි
Fri Jun 01, 2018 3:20 pm by sashimaal

» බන කියන පුංචි දරැවා
Fri Jun 01, 2018 11:21 am by Ethical Trader

» දරුවෙක් බේරාගත් මාලි ජාතික 'ස්පයිඩර් මෑන්'ට ප්‍රංශ පුරවැසිභාවය
Thu May 31, 2018 5:00 pm by Yin-Yang

June 2018
SunMonTueWedThuFriSat
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Calendar Calendar

Disclaimer


Information posted in this forum are entirely of the respective members' personal views. The views posted on this open online forum of contributors do not constitute a recommendation buy or sell. The site nor the connected parties will be responsible for the posts posted on the forum and will take best possible action to remove any unlawful or inappropriate posts.
All rights to articles of value authored by members posted on the forum belong to the respective authors. Re-using without the consent of the authors is prohibited. Due credit with links to original source should be given when quoting content from the forum.
This is an educational portal and not one that gives recommendations. Please obtain investment advises from a Registered Investment Advisor through a stock broker

Pussy problems

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

Go down

Re: Pussy problems

Post by serene on Tue Mar 24, 2015 8:23 am

Ok at last relieved..
Judgement Given..
Handed Over to Previous owner based on the evidence of Hair.
Lankadeepa 2015/ 03/24 Page 15th..

Now we can focussed on the market after resolving the most burning problem..
And hope the news has positive effect on CSE some sectors might effect more.

serene
Top contributor
Top contributor

Posts : 3592
Join date : 2014-02-26

Back to top Go down

Re: Pussy problems

Post by Backstage on Tue Mar 24, 2015 9:16 am

serene wrote:Ok at last relieved..
Judgement Given..
Handed Over to Previous owner based on the evidence of Hair.
Lankadeepa 2015/ 03/24   Page 15th..

Now we can focussed on the market after resolving the most burning problem..
And hope the news has positive effect on CSE some sectors might effect more.

lol!
avatar
Backstage
Top contributor
Top contributor

Posts : 3270
Join date : 2014-02-24

Back to top Go down

Re: Pussy problems

Post by slstock on Tue Mar 24, 2015 9:50 am

Looking at this thread, one could decipher there is hidden ( or maybe not so hidden) Tharuna to Mid life asahane haha Razz Razz

_________________
Never listen to anyone including myself without your own study. Only few truly genuine people exist in this world.
Please read : http://forum.lankaninvestor.com/t1548-important-warning-and-message
---------

If someone finds an Avatar of me in cyberspace commenting and you are unsure, Keep asking deeper questions until you are satisfied to distinguish between the Real and the Avatar. The real answers questions directly and deeply Wink

---------
avatar
slstock
Veteran
Veteran

Posts : 5160
Join date : 2014-06-12

Back to top Go down

Re: Pussy problems

Post by chutiputha on Tue Mar 24, 2015 9:53 am

අන්තිමේ මේ thread එකත් වල් උනා,මියේවූ.............. Very Happy
slstock wrote:Looking at this thread, one could decipher  there is hidden ( or maybe not so hidden) Tharuna to Mid life asahane haha Razz Razz
avatar
chutiputha
Top contributor
Top contributor

Posts : 1831
Join date : 2014-11-09
Age : 32
Location : Bei Jing

Back to top Go down

Re: Pussy problems

Post by chinwi on Tue Mar 24, 2015 10:12 am

SriLanBoy wrote:
අපිට උසස් පෙළදි සත්ව විද්‍යාව උගන්වපු සර් කෙනෙක් කිව්වා පූස් රාළලාගෙ කට දෙපැත්තෙ තියෙන දිග කෙඳි සංවේදක හැටියට පාවිච්චි වෙනව කියලත් ඒවගේම කීයටවත් ඒව කපල දාන්න එපා මොකද ආයෙත් වැවෙන්නෙ නෑ කියල. හැබැයි මම ඒක ඇත්තද කියල බලන්නත් එක්ක කොට වෙන්නම කතුරකින් දෙපැත්තෙම කෙඳි ටික කපල දාල බැලුව වැවෙන එකක් නැද්ද කියල. මොන බොරුද සර් එහෙම කරල නැතුවනෙ බලන කොට අපිට උපදෙස් දීල තියෙන්නෙ. සර්ට කරන්න බැරි වෙච්චි එක ගෝලය වෙච්චි මම කොරා නොවැ. ටික දවසක් යද්දි යස අගේට ඒ විධියටම තිබුන දිගටම ලස්සනට වැවුනෙ නැතෑ කෙඳි ටික. ඒ අතින් බලද්දි නම් අපි සර්ට වඩා ඉදිරියෙන් ඉන්නව. මං කිව්වෙ දිග කෙඳි කපල වැවෙනවද කියල බලන එක අතින් හොඳේ. Laughing

මමත් කරලම බැලුව​. රැවුල් ගස් ඔක්කොම කපල - බැනුනුත් අහල​- බැලුව මීයො අල්ලන්න බැරි වෙයිද කියල​. මොන බොරුද මෙන්න ඒ පූසි ඌරු මීයෙක් විතර ලොකු එකෙක් අල්ලන් ඇවිත් ඌත් එක්ක සෙල්ලම් කරනව​.

මීයන් හෝ වෙන සතුන් ගේ චලනයෙන් වාතයේ ඇතිවන තරංග රැවුල් ගස් වලින් ඌට දැනෙන බවයි සිතෙන්නෙ.

chinwi
Top contributor
Top contributor

Posts : 999
Join date : 2014-02-23

Back to top Go down

Re: Pussy problems

Post by Backstage on Tue Mar 24, 2015 10:29 am

chinwi wrote:
SriLanBoy wrote:
අපිට උසස් පෙළදි සත්ව විද්‍යාව උගන්වපු සර් කෙනෙක් කිව්වා පූස් රාළලාගෙ කට දෙපැත්තෙ තියෙන දිග කෙඳි සංවේදක හැටියට පාවිච්චි වෙනව කියලත් ඒවගේම කීයටවත් ඒව කපල දාන්න එපා මොකද ආයෙත් වැවෙන්නෙ නෑ කියල. හැබැයි මම ඒක ඇත්තද කියල බලන්නත් එක්ක කොට වෙන්නම කතුරකින් දෙපැත්තෙම කෙඳි ටික කපල දාල බැලුව වැවෙන එකක් නැද්ද කියල. මොන බොරුද සර් එහෙම කරල නැතුවනෙ බලන කොට අපිට උපදෙස් දීල තියෙන්නෙ. සර්ට කරන්න බැරි වෙච්චි එක ගෝලය වෙච්චි මම කොරා නොවැ. ටික දවසක් යද්දි යස අගේට ඒ විධියටම තිබුන දිගටම ලස්සනට වැවුනෙ නැතෑ කෙඳි ටික. ඒ අතින් බලද්දි නම් අපි සර්ට වඩා ඉදිරියෙන් ඉන්නව. මං කිව්වෙ දිග කෙඳි කපල වැවෙනවද කියල බලන එක අතින් හොඳේ. Laughing

මමත් කරලම බැලුව​. රැවුල් ගස් ඔක්කොම කපල - බැනුනුත් අහල​- බැලුව මීයො අල්ලන්න බැරි වෙයිද කියල​. මොන බොරුද මෙන්න ඒ පූසි ඌරු මීයෙක් විතර ලොකු එකෙක් අල්ලන් ඇවිත් ඌත් එක්ක සෙල්ලම් කරනව​.

මීයන් හෝ වෙන සතුන් ගේ චලනයෙන් වාතයේ ඇතිවන තරංග රැවුල් ගස් වලින් ඌට දැනෙන බවයි සිතෙන්නෙ.

A rawul gas unge ballance ekatath balapanawa yai ma asa athe.
avatar
Backstage
Top contributor
Top contributor

Posts : 3270
Join date : 2014-02-24

Back to top Go down

Re: Pussy problems

Post by SriLanBoy on Tue Mar 24, 2015 10:49 am

Backstage wrote:
chinwi wrote:
SriLanBoy wrote:
අපිට උසස් පෙළදි සත්ව විද්‍යාව උගන්වපු සර් කෙනෙක් කිව්වා පූස් රාළලාගෙ කට දෙපැත්තෙ තියෙන දිග කෙඳි සංවේදක හැටියට පාවිච්චි වෙනව කියලත් ඒවගේම කීයටවත් ඒව කපල දාන්න එපා මොකද ආයෙත් වැවෙන්නෙ නෑ කියල. හැබැයි මම ඒක ඇත්තද කියල බලන්නත් එක්ක කොට වෙන්නම කතුරකින් දෙපැත්තෙම කෙඳි ටික කපල දාල බැලුව වැවෙන එකක් නැද්ද කියල. මොන බොරුද සර් එහෙම කරල නැතුවනෙ බලන කොට අපිට උපදෙස් දීල තියෙන්නෙ. සර්ට කරන්න බැරි වෙච්චි එක ගෝලය වෙච්චි මම කොරා නොවැ. ටික දවසක් යද්දි යස අගේට ඒ විධියටම තිබුන දිගටම ලස්සනට වැවුනෙ නැතෑ කෙඳි ටික. ඒ අතින් බලද්දි නම් අපි සර්ට වඩා ඉදිරියෙන් ඉන්නව. මං කිව්වෙ දිග කෙඳි කපල වැවෙනවද කියල බලන එක අතින් හොඳේ. Laughing

මමත් කරලම බැලුව​. රැවුල් ගස් ඔක්කොම කපල - බැනුනුත් අහල​- බැලුව මීයො අල්ලන්න බැරි වෙයිද කියල​. මොන බොරුද මෙන්න ඒ පූසි ඌරු මීයෙක් විතර ලොකු එකෙක් අල්ලන් ඇවිත් ඌත් එක්ක සෙල්ලම් කරනව​.

මීයන් හෝ වෙන සතුන් ගේ චලනයෙන් වාතයේ ඇතිවන තරංග රැවුල් ගස් වලින් ඌට දැනෙන බවයි සිතෙන්නෙ.

A rawul gas unge ballance ekatath balapanawa yai ma asa athe.
අපේ සර් කියල දීපු විධියට සහ දැන් මගේ මතකයේ ඒවයින් ඉතිරිවෙලා තියෙන හැටියට නම් හේතුව මේ වගේ දෙයක්. පූස් හාමිලට සාමාන්‍යයෙන් පොඩි ඉඩකින් වුනත් රිංගල යන්න හැකියාව තියෙනවනෙ. ඔළුව දාගත්තොත් ඇඟත් කොහොම හරි ඔබාගෙන ඕනම පටු තැනකින් නැත්තම් ගුලකින් රිංගල අනිත් පැත්තට යාගන්න පූස්කාරයන්ට හොඳ හැකියාවක් තියෙනවනෙ. ඉතින් ඔය කට දෙපැත්තෙ තියෙන සංවේදක කෙඳි බොහොම ප්‍රයෝජනවත් වෙනව ඒ වගේ පටු තැනකට ආවම එතනින් ආරක්ෂා සහිතව රිංගල (ඔළුවයි ඇඟයි දෙකම බේරගෙන) යන්න. ඒ කෙඳි අදාල පටු ස්ථානයේ ස්පර්ෂ වෙද්දි සහ එම ස්පර්ෂවීමේ ස්වභාවය අනුව ඌට තේරෙනව එම ස්ථානයෙන් හිරවෙන්නෙ නැතුව අනිත් පැත්තට යන්න පුළුවන්ද බැරිද කියල. අන්න ඒ අනුව පූස් රාළහාමි තීරණය කරනව කොහොම හරි කෙටි මාර්ගයක් හැටියට මෙතන පාවිච්චි කරල අනිත් පැත්තට මගදි හිරවෙන්නෙ නැතුව යන්න පුළුවන්ද එහෙම නැත්නම් මේකෙ අස්සෙ ගිහින් හිරවෙන්නෙ නැතුව ටිකක් දුර වුනත් අනිත් පාරෙන් ගිහින් අවශ්‍ය තැනට යනවද කියන එක. මේක මේ මගේ මතකයේ තියෙන හැටියටයි පල කරේ. මේ අදහස වැරදි නම් අනේ ඒක හරි ගස්සල දාන්න. මොකද අපිත් දැන් ටිකක් විතර වයසයිනෙ. Laughing
avatar
SriLanBoy

Posts : 144
Join date : 2014-09-23

Back to top Go down

Re: Pussy problems

Post by slstock on Tue Mar 24, 2015 11:45 am

I think I have read about what you said about puss whiskers.


Wow this must be the hottest topic in the forum now . Backs you started a fire.




SriLanBoy wrote:
Backstage wrote:
chinwi wrote:
SriLanBoy wrote:
අපිට උසස් පෙළදි සත්ව විද්‍යාව උගන්වපු සර් කෙනෙක් කිව්වා පූස් රාළලාගෙ කට දෙපැත්තෙ තියෙන දිග කෙඳි සංවේදක හැටියට පාවිච්චි වෙනව කියලත් ඒවගේම කීයටවත් ඒව කපල දාන්න එපා මොකද ආයෙත් වැවෙන්නෙ නෑ කියල. හැබැයි මම ඒක ඇත්තද කියල බලන්නත් එක්ක කොට වෙන්නම කතුරකින් දෙපැත්තෙම කෙඳි ටික කපල දාල බැලුව වැවෙන එකක් නැද්ද කියල. මොන බොරුද සර් එහෙම කරල නැතුවනෙ බලන කොට අපිට උපදෙස් දීල තියෙන්නෙ. සර්ට කරන්න බැරි වෙච්චි එක ගෝලය වෙච්චි මම කොරා නොවැ. ටික දවසක් යද්දි යස අගේට ඒ විධියටම තිබුන දිගටම ලස්සනට වැවුනෙ නැතෑ කෙඳි ටික. ඒ අතින් බලද්දි නම් අපි සර්ට වඩා ඉදිරියෙන් ඉන්නව. මං කිව්වෙ දිග කෙඳි කපල වැවෙනවද කියල බලන එක අතින් හොඳේ. Laughing

මමත් කරලම බැලුව​. රැවුල් ගස් ඔක්කොම කපල - බැනුනුත් අහල​- බැලුව මීයො අල්ලන්න බැරි වෙයිද කියල​. මොන බොරුද මෙන්න ඒ පූසි ඌරු මීයෙක් විතර ලොකු එකෙක් අල්ලන් ඇවිත් ඌත් එක්ක සෙල්ලම් කරනව​.

මීයන් හෝ වෙන සතුන් ගේ චලනයෙන් වාතයේ ඇතිවන තරංග රැවුල් ගස් වලින් ඌට දැනෙන බවයි සිතෙන්නෙ.

A rawul gas unge ballance ekatath balapanawa yai ma asa athe.
අපේ සර් කියල දීපු විධියට සහ දැන් මගේ මතකයේ ඒවයින් ඉතිරිවෙලා තියෙන හැටියට නම් හේතුව මේ වගේ දෙයක්. පූස් හාමිලට සාමාන්‍යයෙන් පොඩි ඉඩකින් වුනත් රිංගල යන්න හැකියාව තියෙනවනෙ. ඔළුව දාගත්තොත් ඇඟත් කොහොම හරි ඔබාගෙන ඕනම පටු තැනකින් නැත්තම් ගුලකින් රිංගල අනිත් පැත්තට යාගන්න පූස්කාරයන්ට හොඳ හැකියාවක් තියෙනවනෙ. ඉතින් ඔය කට දෙපැත්තෙ තියෙන සංවේදක කෙඳි බොහොම ප්‍රයෝජනවත් වෙනව ඒ වගේ පටු තැනකට ආවම එතනින් ආරක්ෂා සහිතව රිංගල (ඔළුවයි ඇඟයි දෙකම බේරගෙන) යන්න. ඒ කෙඳි අදාල පටු ස්ථානයේ ස්පර්ෂ වෙද්දි සහ එම ස්පර්ෂවීමේ ස්වභාවය අනුව ඌට තේරෙනව එම ස්ථානයෙන් හිරවෙන්නෙ නැතුව අනිත් පැත්තට යන්න පුළුවන්ද බැරිද කියල. අන්න ඒ අනුව පූස් රාළහාමි තීරණය කරනව කොහොම හරි කෙටි මාර්ගයක් හැටියට මෙතන පාවිච්චි කරල අනිත් පැත්තට මගදි හිරවෙන්නෙ නැතුව යන්න පුළුවන්ද එහෙම නැත්නම් මේකෙ අස්සෙ ගිහින් හිරවෙන්නෙ නැතුව ටිකක් දුර වුනත් අනිත් පාරෙන් ගිහින් අවශ්‍ය තැනට යනවද කියන එක. මේක මේ මගේ මතකයේ තියෙන හැටියටයි පල කරේ. මේ අදහස වැරදි නම් අනේ ඒක හරි ගස්සල දාන්න. මොකද අපිත් දැන් ටිකක් විතර වයසයිනෙ. Laughing

_________________
Never listen to anyone including myself without your own study. Only few truly genuine people exist in this world.
Please read : http://forum.lankaninvestor.com/t1548-important-warning-and-message
---------

If someone finds an Avatar of me in cyberspace commenting and you are unsure, Keep asking deeper questions until you are satisfied to distinguish between the Real and the Avatar. The real answers questions directly and deeply Wink

---------
avatar
slstock
Veteran
Veteran

Posts : 5160
Join date : 2014-06-12

Back to top Go down

Re: Pussy problems

Post by chutiputha on Tue Mar 24, 2015 11:48 am

yah..Market falling falling,no point of talking that topic again and again Smile
පුසියෙක් නිසා අපේ ෆෝරම් ඒක හිට්, හොට් උනා .... Smile
avatar
chutiputha
Top contributor
Top contributor

Posts : 1831
Join date : 2014-11-09
Age : 32
Location : Bei Jing

Back to top Go down

Re: Pussy problems

Post by WasteofTime on Tue Mar 24, 2015 11:55 am

Pussy Jokes
Q: How is a pussy like a grapefruit?
A: The best ones squirt when you eat them.

Q: What do the Mafia and a pussy have in common?
A: One slip of the tongue, and you're in deep shit.

Q: What do homosexuals and mice have in common?
A: They both hate pussy!

Q: What's the difference between balls and a pussy?
A: the harder the pussy, the more balls you need.

Q: Why is a woman's pussy like a public restroom?
A: They both feel good, but you wonder who has been there before you!

Q: What do pimps and dogs have in common?
A: They both ate pussy

Q: What's the definition of a tongue-twister?
A: A spiral pussy!

Q: What's the difference between eating pussy and driving in a snowstorm?
A: When you eat pussy, you can always see the arsehole in front of you!

Q: What is the irritating part around a blonde's pussy?
A: The other guys waiting their turn!

Girl "I wear heels bigger than your dick!"
Guy: "I take shits fresher than your pussy."

Q: How do you know if you have an overbite?
A: If your eating pussy and it tastes like shit!

Q: What’s the difference between parsley and pussy?
A: Nobody eats parsley.

Q: How do you know when your husband eats too much pussy?
A: When he goes to the dentist to get a haircut!

Q: How do you get a pussy wet?
A: Put it in the shower.

Q: What's the smallest hotel known to man?
A: A pussy. Because you leave your bags outside!


Q: What's the difference between a pussy and a cunt?
A: A pussy is sweet, juicy, succulent, warm, fun and a useful thing. The cunt is the thing that owns it!

Q: What tastes good on pizza but not on pussy?
A: Crust!

Q: What if the Pilgrims had killed bobcats instead of turkeys?
A: We’d be eating pussy every Thanksgiving.

Q: What is anatomy?
A: the difference of knowing your pussy, and knowing you're a pussy.

Q: Why are pussy pubic hairs curly?
A: You would poke your eye out if it were straight!

Q: What's the difference between a bowling ball and a pussy?
A: You can only fit three fingers inside a bowling ball!

Q: How can you tell who had their pussy palmed?
A: She's the one holding an I love you sign.


avatar
WasteofTime

Posts : 271
Join date : 2014-09-29

Back to top Go down

Re: Pussy problems

Post by chutiputha on Tue Mar 24, 2015 11:57 am

Oh My God.Mr.WatseofTime,i think this is tooo much.


Last edited by chutiputha on Tue Mar 24, 2015 1:03 pm; edited 1 time in total
avatar
chutiputha
Top contributor
Top contributor

Posts : 1831
Join date : 2014-11-09
Age : 32
Location : Bei Jing

Back to top Go down

Re: Pussy problems

Post by SriLanBoy on Tue Mar 24, 2015 12:38 pm

chutiputha wrote:Oh My God. WatseofTime,i think this is tooo much.
සුපුරුදු පරිදි වෙනදා මෙන් මෙවරද ඔහු නකදී පුසී.. Laughing lol!
avatar
SriLanBoy

Posts : 144
Join date : 2014-09-23

Back to top Go down

Re: Pussy problems

Post by chutiputha on Tue Mar 24, 2015 12:50 pm

Ehe Man,mind what u r talking,when we are talking some think to make fun.
this is not a forum for bloody basted.the man who created this for an aim and serve.

SriLanBoy wrote:
chutiputha wrote:Oh My God. WatseofTime,i think this is tooo much.
සුපුරුදු පරිදි වෙනදා මෙන් මෙවරද ඔහු නකදී පුසී.. Laughing lol!
avatar
chutiputha
Top contributor
Top contributor

Posts : 1831
Join date : 2014-11-09
Age : 32
Location : Bei Jing

Back to top Go down

Re: Pussy problems

Post by nihal123 on Tue Mar 24, 2015 12:54 pm

SriLanBoy wrote:
chutiputha wrote:Oh My God. WatseofTime,i think this is tooo much.
සුපුරුදු පරිදි වෙනදා මෙන් මෙවරද ඔහු නකදී පුසී.. Laughing lol!


නුඹ නාඩන්,නුඹ නාඩන්,
නුඹට ඕව හොඳ පාඩම්,
මමනම් ගඟේ පනිනවා,
වතුර බීලා මැරෙනවා.
avatar
nihal123
Top contributor
Top contributor

Posts : 4566
Join date : 2014-02-24
Age : 52
Location : Waga

Back to top Go down

Re: Pussy problems

Post by chutiputha on Tue Mar 24, 2015 1:05 pm

@nihal123-මේ දවස් වල නම් පනින්නෙපා...
ටිකක් දුර ඉන්නේ,එන්න විදියක් නැ...

@SriLanBoy-mind what u r talking,when we are talking some think to make fun.
this is not a forum for bloody basted.the man who created this for an aim and serve.
nihal123 wrote:
SriLanBoy wrote:
chutiputha wrote:Oh My God. WatseofTime,i think this is tooo much.
සුපුරුදු පරිදි වෙනදා මෙන් මෙවරද ඔහු නකදී පුසී.. Laughing lol!


නුඹ නාඩන්,නුඹ නාඩන්,
නුඹට ඕව හොඳ පාඩම්,
මමනම් ගඟේ පනිනවා,
වතුර බීලා මැරෙනවා.
avatar
chutiputha
Top contributor
Top contributor

Posts : 1831
Join date : 2014-11-09
Age : 32
Location : Bei Jing

Back to top Go down

Re: Pussy problems

Post by SriLanBoy on Tue Mar 24, 2015 1:40 pm

chutiputha wrote:@nihal123-මේ දවස් වල නම් පනින්නෙපා...
ටිකක් දුර ඉන්නේ,එන්න විදියක් නැ...

@SriLanBoy-mind what u r talking,when we are talking some think to make fun.
this is not a forum for bloody basted.the man who created this for an aim and serve.
nihal123 wrote:
SriLanBoy wrote:
chutiputha wrote:Oh My God. WatseofTime,i think this is tooo much.
සුපුරුදු පරිදි වෙනදා මෙන් මෙවරද ඔහු නකදී පුසී.. Laughing lol!


නුඹ නාඩන්,නුඹ නාඩන්,
නුඹට ඕව හොඳ පාඩම්,
මමනම් ගඟේ පනිනවා,
වතුර බීලා මැරෙනවා.
ගැහුවේ වල් පඳුරටය නමුත් වැදුනේ අසල සිටි හාවාටය.Shocked  අහෝ මෙවන් වූ වරදවා වටහා ගැනීමකින් සිදුවූ සිත් තැවුලට අපගේ බලවත් කණගාටුව.Rolling Eyes  නුවනැත්තෝ තේරුම් ගනිත්වා.Surprised

පසු සටහන-
සුපුරුදු පරිදි වෙනස් මුහුනුවරකින් කරුණු ඉදිරිපත් කිරීමට ගොස් වැඩේ අනා ගන්නේ චූටි නොවේ. එය කිසි විටෙක ඔබට දැක්වූවක් නොවන අතර ව්‍යංගාර්ථයෙන් ඔබ සඳහන් කල නමට රුකුලක් වන අයුරින් දැක්වූ අදහසක් පමණි. දැන් තේරුම් ගත හැකිද ඉහතකී අදහස. අදාල නම යටතේ පැරණි අදහස් දැක්වීම් වලින් වටහා ගැනීමට බැරි නැත. කල්යල් නොබලා සර්පයාගේ නැට්ටෙන් අල්ලා ගත් පසු සිදුවුණු දෂ්ඨ කිරීමක් වැනිම වූ වරදවා වටහා ගැනීම ගැන කණගාටුව. Smile
avatar
SriLanBoy

Posts : 144
Join date : 2014-09-23

Back to top Go down

Re: Pussy problems

Post by chutiputha on Tue Mar 24, 2015 1:43 pm

හපොයි,උණු විනාශයක්,ව්‍යංගාර්ථයෙන් මට තේරෙන්නේ නැ ..
anyway,just forget it buddy..
happy trading

SriLanBoy wrote:
chutiputha wrote:@nihal123-මේ දවස් වල නම් පනින්නෙපා...
ටිකක් දුර ඉන්නේ,එන්න විදියක් නැ...

@SriLanBoy-mind what u r talking,when we are talking some think to make fun.
this is not a forum for bloody basted.the man who created this for an aim and serve.
nihal123 wrote:
SriLanBoy wrote:
chutiputha wrote:Oh My God. WatseofTime,i think this is tooo much.
සුපුරුදු පරිදි වෙනදා මෙන් මෙවරද ඔහු නකදී පුසී.. Laughing lol!


නුඹ නාඩන්,නුඹ නාඩන්,
නුඹට ඕව හොඳ පාඩම්,
මමනම් ගඟේ පනිනවා,
වතුර බීලා මැරෙනවා.
ගැහුවේ වල් පඳුරටය නමුත් වැදුනේ අසල සිටි හාවාටය.Shocked  අහෝ මෙවන් වූ වරදවා වටහා ගැනීමකින් සිදුවූ සිත් තැවුලට අපගේ බලවත් කණගාටුව.Rolling Eyes  නුවනැත්තෝ තේරුම් ගනිත්වා.Surprised

පසු සටහන-
සුපුරුදු පරිදි වෙනස් මුහුනුවරකින් කරුණු ඉදිරිපත් කිරීමට ගොස් වැඩේ අනා ගන්නේ චූටි නොවේ. එය කිසි විටෙක ඔබට දැක්වූවක් නොවන අතර ව්‍යංගාර්ථයෙන් ඔබ සඳහන් කල නමට රුකුලක් වන අයුරින් දැක්වූ අදහසක් පමණි. දැන් තේරුම් ගත හැකිද ඉහතකී අදහස. අදාල නම යටතේ පැරණි අදහස් දැක්වීම් වලින් වටහා ගැනීමට බැරි නැත. කල්යල් නොබලා සර්පයාගේ නැට්ටෙන් අල්ලා ගත් පසු සිදුවුණු දෂ්ඨ කිරීමක් වැනිම වූ වරදවා වටහා ගැනීම ගැන කණගාටුව. Smile
avatar
chutiputha
Top contributor
Top contributor

Posts : 1831
Join date : 2014-11-09
Age : 32
Location : Bei Jing

Back to top Go down

Re: Pussy problems

Post by SriLanBoy on Tue Mar 24, 2015 1:50 pm

chutiputha wrote:හපොයි,උණු විනාශයක්,ව්‍යංගාර්ථයෙන් මට තේරෙන්නේ නැ ..
anyway,just forget it buddy..
happy trading

SriLanBoy wrote:
chutiputha wrote:@nihal123-මේ දවස් වල නම් පනින්නෙපා...
ටිකක් දුර ඉන්නේ,එන්න විදියක් නැ...

@SriLanBoy-mind what u r talking,when we are talking some think to make fun.
this is not a forum for bloody basted.the man who created this for an aim and serve.
nihal123 wrote:
SriLanBoy wrote:
සුපුරුදු පරිදි වෙනදා මෙන් මෙවරද ඔහු නකදී පුසී.. Laughing lol!


නුඹ නාඩන්,නුඹ නාඩන්,
නුඹට ඕව හොඳ පාඩම්,
මමනම් ගඟේ පනිනවා,
වතුර බීලා මැරෙනවා.
ගැහුවේ වල් පඳුරටය නමුත් වැදුනේ අසල සිටි හාවාටය.Shocked  අහෝ මෙවන් වූ වරදවා වටහා ගැනීමකින් සිදුවූ සිත් තැවුලට අපගේ බලවත් කණගාටුව.Rolling Eyes  නුවනැත්තෝ තේරුම් ගනිත්වා.Surprised

පසු සටහන-
සුපුරුදු පරිදි වෙනස් මුහුනුවරකින් කරුණු ඉදිරිපත් කිරීමට ගොස් වැඩේ අනා ගන්නේ චූටි නොවේ. එය කිසි විටෙක ඔබට දැක්වූවක් නොවන අතර ව්‍යංගාර්ථයෙන් ඔබ සඳහන් කල නමට රුකුලක් වන අයුරින් දැක්වූ අදහසක් පමණි. දැන් තේරුම් ගත හැකිද ඉහතකී අදහස. අදාල නම යටතේ පැරණි අදහස් දැක්වීම් වලින් වටහා ගැනීමට බැරි නැත. කල්යල් නොබලා සර්පයාගේ නැට්ටෙන් අල්ලා ගත් පසු සිදුවුණු දෂ්ඨ කිරීමක් වැනිම වූ වරදවා වටහා ගැනීම ගැන කණගාටුව. Smile
නැට්ට පිටින් අලි මැරෙන කාලෙ ඕව මොනවද.Cool  ඔයිට වැඩිය පොඩි එවුන්ගෙන් උන්ට කියපු ඒවට වැරදියට තේරුම් අරගෙන බැනුම් අහල තියෙන්නෙ.Razz  එයා කොහොමත් හිටපු ගමන් නැට්ට පාගගෙන අමුතු ඒව දානව. ජිගිගෙන් ප්‍රයිවට් එකේ අහල බලන්නකො. ජිගිට පේන්න බෑ.Wink Laughing
avatar
SriLanBoy

Posts : 144
Join date : 2014-09-23

Back to top Go down

Re: Pussy problems

Post by Backstage on Tue Mar 24, 2015 2:07 pm

How the power of the pussy ! Shocked
avatar
Backstage
Top contributor
Top contributor

Posts : 3270
Join date : 2014-02-24

Back to top Go down

Re: Pussy problems

Post by WasteofTime on Tue Mar 24, 2015 2:24 pm

Not only arrow hit the rabbit but also your ass as you write in Sinhala which is my medium too.

I can guess what kind of citizen you are based on your Avatar. A true SriLankan never degrade the national flag as you have done.


SriLanBoy wrote:
chutiputha wrote:හපොයි,උණු විනාශයක්,ව්‍යංගාර්ථයෙන් මට තේරෙන්නේ නැ ..
anyway,just forget it buddy..
happy trading

SriLanBoy wrote:
chutiputha wrote:@nihal123-මේ දවස් වල නම් පනින්නෙපා...
ටිකක් දුර ඉන්නේ,එන්න විදියක් නැ...

@SriLanBoy-mind what u r talking,when we are talking some think to make fun.
this is not a forum for bloody basted.the man who created this for an aim and serve.
nihal123 wrote:


නුඹ නාඩන්,නුඹ නාඩන්,
නුඹට ඕව හොඳ පාඩම්,
මමනම් ගඟේ පනිනවා,
වතුර බීලා මැරෙනවා.
ගැහුවේ වල් පඳුරටය නමුත් වැදුනේ අසල සිටි හාවාටය.Shocked  අහෝ මෙවන් වූ වරදවා වටහා ගැනීමකින් සිදුවූ සිත් තැවුලට අපගේ බලවත් කණගාටුව.Rolling Eyes  නුවනැත්තෝ තේරුම් ගනිත්වා.Surprised

පසු සටහන-
සුපුරුදු පරිදි වෙනස් මුහුනුවරකින් කරුණු ඉදිරිපත් කිරීමට ගොස් වැඩේ අනා ගන්නේ චූටි නොවේ. එය කිසි විටෙක ඔබට දැක්වූවක් නොවන අතර ව්‍යංගාර්ථයෙන් ඔබ සඳහන් කල නමට රුකුලක් වන අයුරින් දැක්වූ අදහසක් පමණි. දැන් තේරුම් ගත හැකිද ඉහතකී අදහස. අදාල නම යටතේ පැරණි අදහස් දැක්වීම් වලින් වටහා ගැනීමට බැරි නැත. කල්යල් නොබලා සර්පයාගේ නැට්ටෙන් අල්ලා ගත් පසු සිදුවුණු දෂ්ඨ කිරීමක් වැනිම වූ වරදවා වටහා ගැනීම ගැන කණගාටුව. Smile
නැට්ට පිටින් අලි මැරෙන කාලෙ ඕව මොනවද.Cool  ඔයිට වැඩිය පොඩි එවුන්ගෙන් උන්ට කියපු ඒවට වැරදියට තේරුම් අරගෙන බැනුම් අහල තියෙන්නෙ.Razz  එයා කොහොමත් හිටපු ගමන් නැට්ට පාගගෙන අමුතු ඒව දානව. ජිගිගෙන් ප්‍රයිවට් එකේ අහල බලන්නකො. ජිගිට පේන්න බෑ.Wink Laughing
avatar
WasteofTime

Posts : 271
Join date : 2014-09-29

Back to top Go down

Re: Pussy problems

Post by chutiputha on Tue Mar 24, 2015 2:27 pm

Dear WasteofTime,SriLanBoy Boy,
No need to get in to fight regarding Nationalism or Language.
Just Contribute to forum in ur abilities to maintain with the standards
Happy Trading.
WasteofTime wrote:Not only arrow hit the rabbit but also your ass as you write in Sinhala which is my medium  too.

I can guess what kind of citizen you are based on your Avatar. A true SriLankan never degrade  the national flag as you have done.


SriLanBoy wrote:
chutiputha wrote:හපොයි,උණු විනාශයක්,ව්‍යංගාර්ථයෙන් මට තේරෙන්නේ නැ ..
anyway,just forget it buddy..
happy trading

SriLanBoy wrote:
chutiputha wrote:@nihal123-මේ දවස් වල නම් පනින්නෙපා...
ටිකක් දුර ඉන්නේ,එන්න විදියක් නැ...

@SriLanBoy-mind what u r talking,when we are talking some think to make fun.
this is not a forum for bloody basted.the man who created this for an aim and serve.

ගැහුවේ වල් පඳුරටය නමුත් වැදුනේ අසල සිටි හාවාටය.Shocked  අහෝ මෙවන් වූ වරදවා වටහා ගැනීමකින් සිදුවූ සිත් තැවුලට අපගේ බලවත් කණගාටුව.Rolling Eyes  නුවනැත්තෝ තේරුම් ගනිත්වා.Surprised

පසු සටහන-
සුපුරුදු පරිදි වෙනස් මුහුනුවරකින් කරුණු ඉදිරිපත් කිරීමට ගොස් වැඩේ අනා ගන්නේ චූටි නොවේ. එය කිසි විටෙක ඔබට දැක්වූවක් නොවන අතර ව්‍යංගාර්ථයෙන් ඔබ සඳහන් කල නමට රුකුලක් වන අයුරින් දැක්වූ අදහසක් පමණි. දැන් තේරුම් ගත හැකිද ඉහතකී අදහස. අදාල නම යටතේ පැරණි අදහස් දැක්වීම් වලින් වටහා ගැනීමට බැරි නැත. කල්යල් නොබලා සර්පයාගේ නැට්ටෙන් අල්ලා ගත් පසු සිදුවුණු දෂ්ඨ කිරීමක් වැනිම වූ වරදවා වටහා ගැනීම ගැන කණගාටුව. Smile
නැට්ට පිටින් අලි මැරෙන කාලෙ ඕව මොනවද.Cool  ඔයිට වැඩිය පොඩි එවුන්ගෙන් උන්ට කියපු ඒවට වැරදියට තේරුම් අරගෙන බැනුම් අහල තියෙන්නෙ.Razz  එයා කොහොමත් හිටපු ගමන් නැට්ට පාගගෙන අමුතු ඒව දානව. ජිගිගෙන් ප්‍රයිවට් එකේ අහල බලන්නකො. ජිගිට පේන්න බෑ.Wink Laughing
avatar
chutiputha
Top contributor
Top contributor

Posts : 1831
Join date : 2014-11-09
Age : 32
Location : Bei Jing

Back to top Go down

Re: Pussy problems

Post by chinwi on Tue Mar 24, 2015 3:01 pm

Now shall we stop this pussy thing and ...
what about sharing doggy stories ?




chinwi
Top contributor
Top contributor

Posts : 999
Join date : 2014-02-23

Back to top Go down

Re: Pussy problems

Post by SriLanBoy on Tue Mar 24, 2015 3:07 pm

ආහ් කාලය කන නාමික අයට තේරුනනෙ කාටද වගේ. ටියුබ් ලයිට් එක පත්තු වුනේ ටිකක් පහුවෙලා නේ. දැන් ජාතික හැඟීමත් ටිකක් ඔඩු දුවලනෙ තියෙන්නෙ. කොහොමද බලු රාළ කෙනෙකුගෙ කට දෙපැත්තෙ ඒව කැපුවොත් එහෙම. Laughing lol!
avatar
SriLanBoy

Posts : 144
Join date : 2014-09-23

Back to top Go down

Re: Pussy problems

Post by chutiputha on Tue Mar 24, 2015 3:07 pm

Aha This is gonna be a Annimal's Forum Razz
Yah Enough Pussies now Doggies Razz
chinwi wrote:Now shall we stop this pussy thing and ...
  what about sharing doggy stories ?



avatar
chutiputha
Top contributor
Top contributor

Posts : 1831
Join date : 2014-11-09
Age : 32
Location : Bei Jing

Back to top Go down

Re: Pussy problems

Post by HUNTER on Wed Mar 25, 2015 10:34 am

අනේ මන්ද දැන් ඉන්න පොලෝසියේ ලොක්කන්ට 'හෙන්රි ජයසේනට' තිබ්බ මොලේ නැනේ මේ සුළු ප්‍රශ්නයක් විසඳන්න.
කරන්න තිබ්බේ මේකයි;

චෝක් කෑල්ලක් අරගෙන රවුමක් අඳිනවා;
පුසව මැද්දට දානවා;
ගෑනු දෙන්නව දෙපැත්තෙන් තියනවා;
එතකොට් පුස එක්කෙනෙක් ගාවට දුවල යනවා;
ඊට පස්සේ ඌව අරගෙන අනිත් ගෑනු කෙනාට බර දෙනවා;
අර ගෑනු කෙනාට සබන් කෑල්ලක් දෙනවා නා ගන්න.

(පුසා හැමතිස්සෙම කරවල වලට කෑදරයි)
avatar
HUNTER
Top contributor
Top contributor

Posts : 1652
Join date : 2014-07-14

Back to top Go down

Page 2 of 3 Previous  1, 2, 3  Next

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum