The Investor Sentiment - Equity and investments forum for Sri Lankans
Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Resus Energy වැඩි බලය Trydan Partners යටතට
Yesterday at 6:13 pm by Ethical Trader

» Dividend Announcement
Yesterday at 6:12 pm by Ethical Trader

» Laughter the Best Medicine
Yesterday at 12:00 pm by කිත්සිරි ද සිල්වා

» JINS.N0000 ( Janashakthi Insurance PLC)
Yesterday at 10:06 am by CK

» බුද්ධ භවනා
Thu Feb 22, 2018 2:35 pm by Ethical Trader

» Happy Birthday
Wed Feb 21, 2018 7:28 pm by The Alchemist

» හවුල් ආණ්ඩුව තවදුරටත් පවතින බව පාර්ලිමේන්තුවට දන්වයි
Wed Feb 21, 2018 5:17 pm by Ethical Trader

» ජීවිතය පටන් ගන්නේ 60න්
Wed Feb 21, 2018 3:14 pm by lanka

» EAP ගනුදෙනුවේ සැඟවුණු ගැනුම්කරු හෙළිවෙයි
Wed Feb 21, 2018 2:39 pm by lanka

» මිලියන 4,000 ක අකිලගේ ටැබ් කොන්ත්‍රාත්තුව අබාන්ස්ට
Tue Feb 20, 2018 7:55 pm by nihal123

» Dhananath Fernando wins $ 10,000 for Sri Lanka in Think Tank Shark Tank in Asia
Mon Feb 19, 2018 11:35 am by Ethical Trader

» උදයංග වීරතුංග රැගෙන ඒමට පොලිස් නිලධාරීහු ඩුබායි වෙත
Mon Feb 19, 2018 8:24 am by soileconomy

» ධම්මික පෙරේරා කෝටි 16 ක කාරයක් ගෙනෙයි
Sat Feb 17, 2018 9:31 pm by soileconomy

» ආර්ථික අර්බුදය ඉක්මවා ගිය දේශපාලන අර්බුදය හමුවේ 'රුපියල'
Fri Feb 16, 2018 7:00 pm by Ethical Trader

» SAMP.N0000 (SAMPATH BANK PLC)
Fri Feb 16, 2018 2:18 pm by Ethical Trader

» APLA.N0000 (ACL PLASTICS PLC)
Fri Feb 16, 2018 11:12 am by pjrngroup

» විගණකාධිපතිගේ 2016 වාර්තාව මෙන්න
Tue Feb 13, 2018 12:31 pm by Ethical Trader

» Boost for foreign investment in Govt. securities
Thu Feb 08, 2018 12:45 pm by Ethical Trader

» අනිලානා පුද්ගලික නිකුතුවට කොටස්කරුවන්ගේ සහාය පතයි
Thu Feb 08, 2018 9:28 am by The Invisible

» CCS.N0000 ( Ceylon Cold Stores)
Wed Feb 07, 2018 7:39 pm by Ethical Trader

» ලෝක ආර්ථිකය කඩා වැටෙද්දී එහි බලපෑම කොළඹට දැනුන හැටි
Tue Feb 06, 2018 11:13 pm by nihal123

» තෙල් මිලේ වැඩිවීමෙන් ගුවන් ටිකට් මිල නගී
Tue Feb 06, 2018 11:04 pm by Ethical Trader

» ජනාධිපති පරීක්ෂණ කොමිෂන් සභාවෙන් ලද, සිංහල භාෂාමය වාර්තා තිස් හතර (34)
Tue Feb 06, 2018 11:04 pm by Ethical Trader

» විල්පත්තු "වන විනාශය": පෙත්සම සලකා බැලීමට අධිකරණයේ අවසර
Mon Feb 05, 2018 9:10 pm by nihal123

» බැඳුම්කරය: ඇලෝසියස් සහ පළිසේන අත්අඩංගුවට
Mon Feb 05, 2018 9:08 pm by nihal123

» TPL.N0000 (TALAWAKALE PLANTATIONS )
Sat Feb 03, 2018 1:02 pm by bear

» ජනශක්ති ගනුදෙනුව තීන්දුයි. වටිනාකම රුපියල් බිලියන 16 යි
Fri Feb 02, 2018 7:57 pm by nihal123

» කොළඹ කොටස් අසාමූහිකරණ පනත පාර්ලිමේන්තුවට
Fri Feb 02, 2018 5:42 pm by Ethical Trader

» BBC කණ්ඩායමක් තාලිබාන් පාලන කලාපයකට ඇතුල් වෙති
Thu Feb 01, 2018 5:05 pm by Ethical Trader

» වර්ෂ 152 කට පසු දර්ශනය වන 'සුපිරි නීල රුහිරු සඳ'
Thu Feb 01, 2018 4:58 pm by Ethical Trader

» ලංකා බැංකුවට අයත් ජනශක්ති හිමිකම විකුණයි
Thu Feb 01, 2018 4:54 pm by Ethical Trader

» අයවැය ක්‍රියාත්මක කිරීමේ දී පාර්ලිමේන්තුවේ අධීක්ෂණය දුර්වලයි
Thu Feb 01, 2018 4:52 pm by Ethical Trader

» ජනපති හා ADB අධ්‍යක්ෂ මණ්ඩල සාමාජිකයින් අතර හමුවක්
Thu Feb 01, 2018 4:51 pm by Ethical Trader

» තවත් කොටස් තැරැව්කාර සමාගමක් වසා දමයි
Thu Feb 01, 2018 4:50 pm by Ethical Trader

» ජනපතිගේ රැලිය ආවරණය කිරීමට ගිය මාධ්‍යවේදීන්ට "තර්ජන"
Wed Jan 31, 2018 6:59 pm by soileconomy

» Bank of Ceylon divests stake in Janashakthi Insurance
Tue Jan 30, 2018 3:58 pm by TraderCSE

» වෛද්‍ය වර්ජනය: රජයේ වෛද්‍ය නිලධාරීන්ගේ සංගමයේ ඉල්ලීම් මොනවාද?
Mon Jan 29, 2018 6:36 pm by Ethical Trader

» නිවුන් අලි උපත්: මේ කරුණු දැන සිටියාද?
Mon Jan 29, 2018 12:14 pm by Ethical Trader

» Perpetual Treasuries
Mon Jan 29, 2018 7:43 am by Danidu

» කලා කෘතියක් ඉල්ලූ ජනාධිපති ට්‍රම්ප් වෙත 'රන් වැසිකිලියක්' - වාර්තා
Sat Jan 27, 2018 6:37 pm by Ethical Trader

» TJL.N0000 (Textured Jersey Lanka PLC.)
Fri Jan 26, 2018 6:32 pm by Ethical Trader

» සේවා ස්ථානයේ අරියාදු සහ අඩන්තේට්ටම් : 'බුලි' වුණොත් මොකද කරන්නේ?
Thu Jan 25, 2018 5:02 pm by Ethical Trader

» RULES ON ALL OR NONE (AON) BLOCKS
Thu Jan 25, 2018 4:55 pm by Ethical Trader

» Time is of essence in dealing with dengue:Expert, Recent deaths could be due to patients "coming in late" for treatment
Thu Jan 25, 2018 2:08 pm by AjithR

» නියම බුදු දහම
Thu Jan 25, 2018 12:42 pm by Ethical Trader

» "දූෂණය" ගැන මහින්ද රාජපක්ෂට නඩු පවරන්න - ජනාධිපති කොමිසම
Wed Jan 24, 2018 7:04 pm by Ethical Trader

» හිඟයක් වැළැක්වීමට ලේ දන් දෙන්න: ජනතාව වෙත ඉල්ලීමක්
Tue Jan 23, 2018 7:12 pm by Ethical Trader

» බලාගෙනයි, 'ගුවනින් අසූචි'!
Tue Jan 23, 2018 7:10 pm by Ethical Trader

» සිව් හෙලයේ ඉතිහාසය නිවැරදි කිරීම
Tue Jan 23, 2018 11:51 am by Ethical Trader

» ප්‍රගීත් එක්නැලිගොඩ: "ෆයිල් අතුරුදහන්වීම" ගැන සන්ධ්‍යා හමුදාපතිට කිවූ දේ
Thu Jan 18, 2018 12:13 pm by Ethical Trader

February 2018
SunMonTueWedThuFriSat
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

Calendar Calendar

Disclaimer


Information posted in this forum are entirely of the respective members' personal views. The views posted on this open online forum of contributors do not constitute a recommendation buy or sell. The site nor the connected parties will be responsible for the posts posted on the forum and will take best possible action to remove any unlawful or inappropriate posts.
All rights to articles of value authored by members posted on the forum belong to the respective authors. Re-using without the consent of the authors is prohibited. Due credit with links to original source should be given when quoting content from the forum.
This is an educational portal and not one that gives recommendations. Please obtain investment advises from a Registered Investment Advisor through a stock broker

තියෙන ප්‍රශ්නත් හරි ට්‍රැෆික්‌ ප්‍රශ්නෙත් හරි විසදුමක්‌ නැති ට්‍රැෆික්‌ නාඩගම

Go down

තියෙන ප්‍රශ්නත් හරි ට්‍රැෆික්‌ ප්‍රශ්නෙත් හරි විසදුමක්‌ නැති ට්‍රැෆික්‌ නාඩගම

Post by AjithR on Sun Jan 31, 2016 1:46 am

තියෙන ප්‍රශ්නත් හරි ට්‍රැෆික්‌ ප්‍රශ්නෙත් හරි
විසදුමක්‌ නැති ට්‍රැෆික්‌ නාඩගම

රජය වාහන බදු වැඩි කළේය. දුම් පරීක්‌ෂණ ගාස්‌තු වැඩි කළේය. එහෙත් මාර්ග තදබදය එලෙසමය. පොලිසිය මංතීරු නීතිය ක්‍රියාත්මක කළේය. දස දහස්‌ ගණන් රියෑදුරන් අල්ලා දඩ නියම කළහ. එහෙත් මාර්ග තදබදය එලෙසමය.ආණ්‌ඩුව හෝ පොලිසිය ගත් කිසිදු ක්‍රියාමාර්ගයකින් මාර්ග තදබදය අඩු නොවුණද එයින් රජයේ ආදායම් නම් ඉහළ ගියේය. බදු හා දුම් පරීක්‌ෂණ ගාස්‌තු වැඩිකිරීම තුළ විනාඩි ගණනාවකට එක වාහනයක්‌ පාරේ ගමන් ගන්නා ඈත පිටිසර වන්නියේ වාහන හිමියාටද අමතර වියදමක්‌ දරන්නට සිදුව තිබේ.

පවතින අධික වාහන තද බදය නිසා අධික ඉන්ධන දහනයට අමතරව මිනිස්‌ ශ්‍රමය දැඩි ලෙස අපතේ යන බව මේ වන විට හෙළි වී ඇත. වාර්¨ෂිකව මාර්ග තදබදය නිසා ශ්‍රී ලංකාවට සිදුවන පාඩුව රුපියල් මිලියන 400000 ක්‌ බව ගණන් බලා තිබේ. මාර්ග තදබදයට නිසි පියවර නොගත්තොත් 2020 වසරේදී කොළඹ නගරයේ රථවාහන ධාවන වේගය පැයට කිලෝමීටර් තුනක්‌ වනු ඇති බව ප්‍රවාහන බලධාරීන් ගණන් බලා තිබේ. මේ තත්ත්වය තුළ ජනතාවට පිළිගත හැකි විසඳුමක්‌ වහාම මීට ලබාදිය යුතුව තිබේ. එසේ නොවුණ හොත් එය සමස්‌ත රටේම ජනජීවිතයට පමණක්‌ නොව සංවර්ධනයටද දැඩි බලපෑමක්‌ වනු ඇත.

කවුරුන් කෙසේ කීවත් කවර බදු හෝ ගාස්‌තු ඇතිකළත් පොදු ප්‍රවාහන සේවා විධිමත් කර සුවපහසු පොදු ප්‍රවාහන සේවාවක්‌ රජය මගින් ඇතිකරන තෙක්‌ මේ මාර්ග තදබදය පවතිනු ඇත්තේ වර්තමානයේ පොදු ප්‍රවාහන සේවාවල තත්ත්වය හමුවේ එයින් ඈත්ව තමන්ගේ වාහන භාවිතය හැර ජනතාවට වෙනත් විකල්පයක්‌ නැති නිසාය.

2008 වසරේදී සියයට හැත්තෑවක්‌ පමණ වූ පොදු ප්‍රවාහන සේවා භාවිතා කරන ජනතා ප්‍රතිශතය මේ වන විට සියයට හතළිස්‌ හතර දක්‌වා පහත බැසීමට හේතුව පොදු ප්‍රවාහන සේවාවන්හි තත්ත්වය එන්න එන්නම පහල යැමය.

පොදු ප්‍රවාහන සේවාවල තත්ත්වය දියුණු කිරීම යනු ඒවා ගෙඩිපිටින් පුද්ගලික අංශයට පැවරීම නොවිය යුතුය. පුද්ගලික අංශය යොදවා ඒ කටයුත්ත සිදුකරන අතර එම සේවා අඩු මිලට ජනතාවට ලැබෙන පරිදි රජය සහනාධාර ඒවා ක්‍රියාත්මක කරන සමාගම්වලට ලබාදිය යුතුය.

ලංගම තවදුරටත් ශක්‌තිමත් කළ යුතුමය. ඒ අතරේ පුද්ගලික අංශය රාත්‍රියට බස්‌ සේවා ඇරඹීම සඳහා දිරිගැන්විය යුතුය.

දැනට පුද්ගලික බස්‌ රථ සඳහා මාර්ග බලපත්‍ර බලාපොරොත්තුවෙන් සිටින පිරිස්‌ හා වෙනත් පිරිස්‌ සඳහා නව රාත්‍රි කෙටි දුර සේවා ලබාදීම කළ යුතුය.

රාත්‍රී දහයෙන් පසු අලුයම හතර පමණ දක්‌වා ගමන් ගන්නා කෙටි දුර බස්‌ රථ සේවා සඳහා සාමාන්‍ය ගාස්‌තුවට වඩා සියයට දහයක්‌ පමණ වැඩි ගාස්‌තුවක්‌ ලබාදිය යුතුය. දුර ගමන් සේවා සඳහා එලෙස වැඩි ගාස්‌තු ලබාදීම අවශ්‍ය නොවන්නේ දැනට දුර ගමන් සේවා පුද්ගලික බස්‌රථ රාත්‍රිය පුරා ක්‍රියාත්මක වන හෙයිනි.

'වන්වේ' නැතහොත් එක දිශාවකට පමණක්‌ වාහන ගමන් කිරීම අද බොහෝ ස්‌ථානවල දක්‌නට ලැබේ. මෙය වාහන හිමි පිරිස්‌වලට පහසුවක්‌ වුවත් හඬක්‌ නැති සාමාන්‍ය ජනතාව මෙයින් පත්වන අපහසුව ගැන කිසිදු රජයක්‌ කල්පනා කරන බවක්‌ නොපෙනේ. උදාහරණයක්‌ ලෙස කොළඹ කොල්ලුපිsටියේ ඩුප්ලිකේෂන් මාර්ගයේ ගමන් ගන්නා බසයකින් බසින කෙනෙක්‌ කොල්ලුපිටිය දුම්රිය පොළට යන්නට කිලෝමීටර් කීයක්‌ පයින් යන්නට සිදුවන්නේ දැයි බලධාරීන් හෝ පොලිස්‌ නිලධාරීන් කිසිවිට කල්පනා කරන්නේ නැත. මේ නිසා වහාම සාමාන්‍ය ජනතාවට මේ වන්වේ ක්‍රියාවලිය තුළින් සිදුව ඇති අපහසුතා අවම කිරීම සඳහා පියවර ගත යුතුය.

එසේම පොලිසිය විසින් හිතුමතයට වාහන හැසිරවීම සම්බන්ධයෙන් බලධාරීන්ගේ අවධානය යොමුවිය යුතුය. රටේ ජනතාව බහුතරයක්‌ සිතන්නේ පොලිසියේ අත්තනෝමතික කටයුතු මේ තදබදයට හේතුව බවය. රුපියල් කෝටි ගණන් වැයකර සවිකර ඇති ස්‌වයංක්‍රීය විදුලි සංඥා පද්ධති ක්‍රියා විරහිත කර කිසිදු විද්‍යාත්මක ක්‍රමවේදයක්‌ නොමැතිව සිත්සේ වාහන එහා මෙහා යවන ඇතැම් පොලිස්‌ නිලධාරීන් මේ මාර්ග තදබදයට හේතුව බව බොහෝදෙනාගේ අදහසයි. මෑතකදී රුපියල් මිලියන සියගණනක්‌ වැය කර දැවැන්ත මාර්ග සංඥා පද්ධති කොළඹ නගරය පුරා සවිකරන ලදී. මහජන බදු මුදලින් කෝටි ගණන් වැය කර මහාමාර්ගවල මෙසේ සවිකර ඇති මාර්ග සංඥා නිවා දමා පොලිස්‌ නිලධාරීහු අතින් හෝ රිමෝට්‌ කන්ට්‍රොaල්වලින් හෝ රථවාහන පාලනය වීම බොහෝ ස්‌ථානවල දක්‌නට ලැබේ. අද කොළඹ හා තදාසන්න ප්‍රදේශවල රථවාහන තදබදයට ප්‍රධානතම හේතුව වී ඇත්තේ පොලිසියේ මේ ක්‍රියා කලාපයයි. වඳුරන්ට දැලිපිහිය දුන්නාක්‌ මෙන් රිමෝට්‌ කන්ට්‍රොaලය අතට ගන්නා ඇතැම් පොලිස්‌ නිලධාරීහු එක්‌ පැත්තකට විශාල වෙලාවක්‌ ලබා දී මොවුන් රථවාහන තදබදය දෙගුණ තෙගුණ කරති.සෑම මාර්ගයකින්ම එන වාහන කොටසින් කොටස යෑවෙන්නේ නම් එක තැනක දැඩි තදබදයක්‌ ඇතිවන්නේ නැත.එහෙත් එක පැත්තකට විනාඩි හත අටක්‌ යවා අනිත් මාර්ගය යවන්නට පටන්ගන්නා විට සිදුවන්නේ සියලු මාර්ග අවහිර වීමය. එක්‌ තැනකින් යෑවෙන වාහන ඊළඟ ස්‌ථානයේ තවත් විශාල වෙලාවක්‌ නවතා තැබේ. අතුරු මාර්ගවලින් ප්‍රධාන මාර්ගයට පිවිසෙන්නට ඉඩ නොදීම හෝ අතුරු මාර්ගවල එන වාහන බොහෝවිට දීර්ඝ වෙලාවක්‌ අනවශ්‍ය ලෙස රඳවා තබාගැනීම දැකිය හැක. මේ පොලිස්‌ නිලධාරීන් අතර නිසි පණිවිඩ හුවමාරුවක්‌ නොමැතිවීම ප්‍රශ්නය බැරෑරුම් කර තිබේ. ඇතැම්විට එකතැනක හෝ දෙතැනක පමණක්‌ තදබදය තිබුණත් සෙසු මාර්ගයේ තදබදය නැත. රථවාහන තදබදය අවම කරන්නට නම් මුල්ම ක්‍රියාමාර්ගය ලෙස පොලිස්‌ නිලධාරීන්ට ලබා දී ඇති රිමෝට්‌ කන්ට්‍රොaල් ක්‍රමය සහ මාර්ග සංඥා නිවාදැමීමේ කටයුතු වහාම නවතා දැමිය යුතුය. මෙයට පිළියමක්‌ ලෙස සීසීටීවී කැමරා ඔස්‌සේ දර්ශන ලබාගෙන මධ්‍යගතව පාලනයවන රථවාහන පාලන මෙහෙයුම් මැදිරියක්‌ වහාම කොළඹ නගරයට අවශ්‍ය වේ. එවිට තදබදය අඩු මාර්ගවලට ජනතාව යොමු කළ හැක. එසේම ඒ ඒ මාර්ගයේ තත්ත්වය පෙන්නුම් කෙරෙන දැවැන්ත රූපරාමු සහ තදබදයේ තත්ත්වය රියෑදුරන්ට ප්‍රදර්ශනය කිරීම හරහා වාහන තදබදය අවම කර ගත හැක.

අනෙක්‌ අතට මේ වන විට මංතීරු නීතිය නිසා මාර්ග තදබදය අධික ලෙස වැඩිවී ඇත. මේ නව නීතිය නිසා රියෑදුරන් වාහන පදවන්නේ බොහෝ බියෙනි. මෙය මාර්ග තදබදයට විශාල ලෙස බලපා තිබේ. අධික රථවාහන තදබදයක්‌ ඇති අවස්‌ථාවල පවා ඇතැම් පොලිස්‌ නිලධාරීන් කරන්නේ එය අඩුකරනවා වෙනුවට රියදුරන් වැරදිකරන තුරු සැඟවී බලා සිටීමය. මහාමාර්ගවල පැය ගණන් මාර්ග තදබදය තිබියදී බොහෝ පොලිස්‌ නිලධාරීන් ඊට පිළියම් යොදනු වෙනුවට පාරේ පැත්තකට වී ඉර කපන රියෑදුරන් අල්ල ගන්නට බලා සිටී. රථවාහන පොලිස්‌ නිලධාරීන්ගේ මූලික කාර්ය භාරය ඔවුන්ට කියාදීමට පොලිස්‌ දෙපාර්තමේන්තුව පියවර ගත යුතුය. පොලිස්‌ නිලධාරීන්ගේ රාජකාරිය අනතුරු අඩුකිරීම නම් ඔවුන් සිටිය යුත්තේ කාටත් පෙනෙන පරිදිය. එවිට රියෑදුරන් පරිස්‌සමින් රිය පදවනු ඇත.

කන්ටේනර් මාර්ග තදබදයට ප්‍රධාන හේතුවකි. ඔරුගොඩවත්ත සහ පෑලියගොඩ කන්ටේනර් අංගණ කොළඹ නගරයේ රථවාහන තදබදය සඳහා ප්‍රධානතම හේතුවකි. යුද්ධය අවසන්වී වසර හයක්‌ ගතවී ඇතත් තවමත් කන්ටේනර් පරීක්‌ෂාව සිදුකරන්නේ කොළඹ වරායෙන් පිටතය. කන්ටේනර් පරීක්‌ෂාව වරාය තුළම සිදුකළ හැකි නම් මාර්ග තදබදය බොහෝදුරට අඩුවනු ඇත. එසේ නැතිනම් වරායේ සිට දුම්රිය මාර්ග ඔස්‌සේ කොළඹ නගරයෙන් පිටතට කන්ටේනර් යවා එතැන් සිට දුම්රිය මගින් හෝ වාහන තදබදය අඩු මාර්ග ඔස්‌සේ කන්ටේනර් ප්‍රවාහන රථ ධාවනයට පියවර ගත යුතුය. එසේම ඒ සඳහා සතියේ දිනවල උදේ නවයේ සිට සවස හතර දක්‌වාත් රාත්‍රී නවයේ සිට අලුයම පහ දක්‌වාත් පමණක්‌ ඉඩදීම කළ යුතුය. ටිපර් රථ සඳහාද මෙවැනි කාල පරාසයන් වෙන් කළ යුතුය.

මේ අතර මාර්ග තදබදයට විසඳුම් ලෙස යෝජනා ගණනාවක්‌ ඉදිරිපත්ව තිබේ. ඔරුගොඩවත්ත ,දෙමටගොඩ, බොරැල්ල, සේනානායක හන්දිය කනත්ත වටරවුම, වැලිකඩ, ආයුර්වේද හන්දිය ආදී ස්‌ථානවලට ගුවන් පාලම් සවිකිරීම, බේස්‌ලයින් පාරේ මවුන්ට්‌ මේරි සිට

බොරැල්ල නගරයට උඩින් බොරැල්ල කනත්ත පසුකර බේස්‌ලයින් මාර්ගයට පිවිසිය හැකි දැවැන්ත ගුවන් පාලමක්‌ ඉදිකිරීම, කොළඹ නගරය උඩින් නගරය තුළ දිවෙන මොනෝරේල් වැනි දුම්රිය පද්ධති මෙන්ම කොළඹ නගරය යටින් නගරය පුරා දිවෙන උමං දුම්රිය පද්ධතියක්‌ ඉදිකිරීම, මොරටුව, ජාඇල සහ කොට්‌ටාව සිට පිටකොටුව දක්‌වා බස්‌ රථ සඳහා ප්‍රමුඛත්වය ලබාදෙන මංතීරුවක්‌ වෙන් කිරීම, මාලඹේ සිට පිටකොටුව දක්‌වා මොනෝ රේල් ක්‍රමයක්‌ ඇතිකිරීම, වේයන්ගොඩ සිට පානදුර දක්‌වා දුම්රිය මාර්ගය පුළුල් කිරීම ,කොළඹ නගරයෙන් ගමන් අරඹන බස්‌රථ සේවා එක්‌ ස්‌ථානයකට ගෙන ඒම සහ දුම්රිය හා බස්‌ රථ සේවා සම්බන්ධීකරණය දෙමටගොඩ සිට මාලඹේ දක්‌වා නව දුම්රිය මාර්ගයක්‌ ඉදිකිරීම, කොට්‌ටාව සිට කොටුව දක්‌වා වූ දුම්රිය මාර්ගය ද්විත්ව දුම්රිය මාර්ගයක්‌ ලෙස සංවර්ධනය කිරීම, නව මාර්ග කිහිපයක්‌ ඉදිකිරීම ඉදිරිපත්ව ඇති යෝජනා අතර වේ.

කෙසේ වෙතත් මේ ප්‍රශ්නයට දීර්ඝ කාලීන විසඳුම් වහාම ලබාදිය යුතුය. පැලැස්‌තර ලෙස වරින්වර පොලිසිය අත්හදා බලන ක්‍රමවේදවලින් සිදුවන්නේ ජනතාව දැඩි අපහසුතාවන්ට දිනෙන් දින මුහුණදීමය. එම නිසා වහාම වඩාත් ප්‍රයෝගික මෙන්ම ජනතාවාදී විසඳුම් ලබාදිය යුතුය. පොදු ප්‍රවාහන සේවා භාවිත කරන ජනතාවට පහසු ඒවා විය යුතුය. එසේම ඒවා රථවාහන තදබදය පෙන්වා ආණ්‌ඩුවේ ආදායම් වැඩිකර ගැනීමේ ක්‍රමවේදයක්‌ද නොවිය යුතුමය. අනෙක්‌ අතට පිටකොටුව මැනින් වෙළෙඳපොළ පෑලියගොඩට ගෙන යැමට සැලසුම් කර තිබේ. මීට පෙර මාළු වෙළෙඳපොළ මෙසේ ගෙනයාම අදටත් අසාර්ථකය. දහස්‌ ගණනකට රැකියා අහිමි විය. ඊට එන ජනතාවද පත්ව ඇත්තේ අපහසුතාවන්ටය. මැනින් වෙළෙඳපොළ ගෙනගියහොත් තත්ත්වය තවත් බැරෑරුම් වනු ඇත. එසේ නම් සෑම ප්‍රදේශයකින්ම එතැනට එන බස්‌ සේවා තිබිය යුතුය. මාළු වෙළෙඳපොළට යන්නට ත්‍රීවීල් රථයකද යා යුතු සේ මැනින් වෙළෙඳපොළටද එසේ වුවහොත් අපහසුවට පත්වන්නේ ජනතාවය. එම නිසා නිසි ප්‍රවාහන සේවා හා මාර්ග පද්ධතියක්‌ ඇතිකරන තෙක්‌ කෙලෙසකවත් මැනින් වෙළෙඳ සංකීර්ණය පෑලියගොඩට ගෙන යායුතු නැත.

ජනිත සෙනෙවිරත්න
http://www.divaina.com/2016/01/31/feature24.html
avatar
AjithR

Posts : 242
Join date : 2014-09-15

Back to top Go down

Re: තියෙන ප්‍රශ්නත් හරි ට්‍රැෆික්‌ ප්‍රශ්නෙත් හරි විසදුමක්‌ නැති ට්‍රැෆික්‌ නාඩගම

Post by chutiputha on Sun Jan 31, 2016 8:11 am

1>Colombo is not only city of Sri Lanka and there are more and more cities around 500++
2>There are middle and low salary scale people who living in the country (government couldnt observe yet)

Increasing of Vehicle Tax and Other Service Charges affected to every and each ppl of country.

So reduce Traffic is only problem of Colombo and related areas not about whole country.

But if they think to reduce the traffic by increasing tax and all,it's matter of they unable to capture entire country and it's diversity.

General Transport.
Normal Vehicles ---->

1>Reduce of Entry to Colombo City
2>Use of Public or Common Transport to Colombo
3>Introduce a charge for private entry/exit on weed days morning and evening to/from Colombo .
4>Initiate a overhead road go strait.

Trains --->

1>Construct new rail way to parallel with current one.
2>Increase Trains Schedules.

Boats,Ships --->

We are still far behind of use this as a transport.
Government need to this this also..

No need of Increase Tax of a vehicle.
Start of Construction Overhead Road will worth more and more(you know what is highways )

conclusion :-

No Point of Blaming,Need to Start Development to go further.
Increase of Tax is not the way of reduce the traffic.

(Increase the alternatives are the way of get rid in)

avatar
chutiputha
Top contributor
Top contributor

Posts : 1822
Join date : 2014-11-09
Age : 31
Location : Minneriya

Back to top Go down

Re: තියෙන ප්‍රශ්නත් හරි ට්‍රැෆික්‌ ප්‍රශ්නෙත් හරි විසදුමක්‌ නැති ට්‍රැෆික්‌ නාඩගම

Post by balapas on Sun Jan 31, 2016 10:44 am

Good one from Chuti. Multiple options to improve current transportation and new ones should be looked at. You have covered a lot. I thought of two things but highly doubt Monorail or an underground system will be cost effective for SL folks. 

One more thing. Lot of people come to Colombo to get things done as some main govt and private offices are based here. Also only some Col hospitals have most facilities and medicine so people go there. Do you know that about 60% who come to clinics are from outside Colombo district. Even other services same  think of passport office. Some of them come with extended family as well Smile

So if these services are available in chosen main cities can reduce people coming to Colombo.

balapas
Top contributor
Top contributor

Posts : 761
Join date : 2014-02-23
Age : 37

Back to top Go down

Re: තියෙන ප්‍රශ්නත් හරි ට්‍රැෆික්‌ ප්‍රශ්නෙත් හරි විසදුමක්‌ නැති ට්‍රැෆික්‌ නාඩගම

Post by chutiputha on Sun Jan 31, 2016 11:11 am

Thank U Bala,Ur two concept is very good for the country,but as i feel it's not the right time to introduce underground with current political situation.U know current gov unable to propose a thing like that.

Colombo is the big business city of SL.so i feel to do the business it's really required people,so As Bala said government can shift some services out of Colombo city. and Any suggestion to change School Hours ?????
avatar
chutiputha
Top contributor
Top contributor

Posts : 1822
Join date : 2014-11-09
Age : 31
Location : Minneriya

Back to top Go down

Re: තියෙන ප්‍රශ්නත් හරි ට්‍රැෆික්‌ ප්‍රශ්නෙත් හරි විසදුමක්‌ නැති ට්‍රැෆික්‌ නාඩගම

Post by Backstage on Sun Jan 31, 2016 8:59 pm

Move all the top schools out and you will get immediate results.
avatar
Backstage
Top contributor
Top contributor

Posts : 3228
Join date : 2014-02-24

Back to top Go down

Re: තියෙන ප්‍රශ්නත් හරි ට්‍රැෆික්‌ ප්‍රශ්නෙත් හරි විසදුමක්‌ නැති ට්‍රැෆික්‌ නාඩගම

Post by chutiputha on Sun Jan 31, 2016 9:04 pm

Backstage wrote:Move all the top schools out and you will get immediate results.

Only Problem is if any gov initiate this opinion,the black marks goes to them,so they wont do so..good opinion Back Smile
avatar
chutiputha
Top contributor
Top contributor

Posts : 1822
Join date : 2014-11-09
Age : 31
Location : Minneriya

Back to top Go down

Re: තියෙන ප්‍රශ්නත් හරි ට්‍රැෆික්‌ ප්‍රශ්නෙත් හරි විසදුමක්‌ නැති ට්‍රැෆික්‌ නාඩගම

Post by Deegoda Gamage on Sun Jan 31, 2016 9:55 pm

If moving top school will get immediate why traffic problem during school holy days

Deegoda Gamage

Posts : 203
Join date : 2014-03-22

Back to top Go down

Re: තියෙන ප්‍රශ්නත් හරි ට්‍රැෆික්‌ ප්‍රශ්නෙත් හරි විසදුමක්‌ නැති ට්‍රැෆික්‌ නාඩගම

Post by chutiputha on Sun Jan 31, 2016 10:02 pm

Deegoda Gamage wrote:If moving top school will get immediate why traffic problem during school holy days

lesser traffic than regular days,and extra class also located city areas.
avatar
chutiputha
Top contributor
Top contributor

Posts : 1822
Join date : 2014-11-09
Age : 31
Location : Minneriya

Back to top Go down

Re: තියෙන ප්‍රශ්නත් හරි ට්‍රැෆික්‌ ප්‍රශ්නෙත් හරි විසදුමක්‌ නැති ට්‍රැෆික්‌ නාඩගම

Post by Deegoda Gamage on Mon Feb 01, 2016 2:54 pm

Some body told me New Delhi India has introduced new system

Only even number(Last Number 2.4.6.8 0) Cars can
enter City one day

and

other day only odd number( Last number.1. 3.5.7.9)
can enter the city

Number of Cars entering city has reduced effectively

Deegoda Gamage

Posts : 203
Join date : 2014-03-22

Back to top Go down

Re: තියෙන ප්‍රශ්නත් හරි ට්‍රැෆික්‌ ප්‍රශ්නෙත් හරි විසදුමක්‌ නැති ට්‍රැෆික්‌ නාඩගම

Post by Backstage on Mon Feb 01, 2016 3:01 pm

Imagine the cops trying to figure out the numbers as they fly past.
avatar
Backstage
Top contributor
Top contributor

Posts : 3228
Join date : 2014-02-24

Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum